Verzending en Bezorging
1. Wat zijn de verzendkosten?
Zolira.nl neemt de verzendkosten volledig voor haar rekening. Je betaalt dus géén verzendkosten.*
* De verzendkosten voor een retourzending zijn wel voor eigen rekening.
2. Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, alle bestellingen worden verzonden met een Track & Trace-code. Je ontvangt een e-mail met een link naar de bestelstatus zodra je bestelling is verzonden.
Let op: het kan soms even duren voordat de Track & Trace-informatie zichtbaar is.
3. Wat zijn de levertijden?
Zolira streeft naar een snelle levering. Doordat wij rechtstreeks vanuit onze leveranciers verzenden, bedraagt de gemiddelde levertijd 6 tot 10 werkdagen.
4. Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als je niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaallocatie van DHL (of Bpost voor België). Je ontvangt een notificatie met het adres van de afhaallocatie.
Let op: als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald, wordt het automatisch retour gestuurd naar ons magazijn.
5. Verkeerd adres opgegeven?
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste verzendadres op te geven. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een fout hebt gemaakt. Als je bestelling al is verzonden, kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen.
6. Verloren of gestolen pakketje?
Zolira is niet verantwoordelijk voor pakketten die als "afgeleverd" staan gemarkeerd door de bezorgdienst, maar niet ontvangen zijn.
Als je Track & Trace aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen bij ons. Wij starten een onderzoek via DHL of de vervoerder. Je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van dit onderzoek.
 
          